Ελλάδα.
Η χρήση του ποδηλάτου ως μεταφορικού μέσου αυξάνεται σταθερά στην Ελλάδα αν και ακόμα λιγοστοί είναι οι Ελληνες που το χρησιμοποιούν για τις καθημερινές του μετακινήσεις, προς και από τη δουλειά ή τη σχολή, για ψώνια ή για διασκέδαση.
Σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας της Public Issue ένα ποσοστό 3,1% χρησιμοποιεί καθημερινά το ποδήλατο ως μέσο μεταφοράς, με την πλειοψηφία τους να είναι άνδρες, ιδίως ανύπαντροι και γενικότερα, νέοι ηλικίας 18-24 ετών. Σε επίπεδο περιφερειών η Θεσσαλία έχει το μεγαλύτερο ποσοστό χρήσης του ποδηλάτου με 15% και ακολουθεί η Ανατολική Μακεδονία - Θράκη (8%), στις επίπεδες πόλεις των οποίων, η παράδοση του ποδηλάτου συνεχίζει να επιβιώνει ή και να αναβιώνει.
Παράλληλα, η έρευνα δείχνει πως το ποδήλατο είναι διαδεδομένο μεταξύ των ανέργων, αλλά εξίσου και μεταξύ των εργοδοτών-αυτοαπασχολουμένων. Μετακινούνται με ποδήλατο κυρίως οι πολίτες που ανήκουν στα χαμηλότερα κοινωνικά στρώματα ή δυσκολεύονται οικονομικά, αλλά και εκείνοι που με το διαθέσιμο εισόδημά τους τα καταφέρνουν ή διαθέτουν υψηλότερο μορφωτικό επίπεδο.
Επίσης, φαίνεται πως το ποδήλατο χρησιμοποιείται εξίσου από κατοίκους αστικών (4%) και ημιαστικών περιοχών (4%) της χώρας.
Η χρήση του ποδηλάτου ως μεταφορικού μέσου αυξάνεται σταθερά στην Ελλάδα αν και ακόμα λιγοστοί είναι οι Ελληνες που το χρησιμοποιούν για τις καθημερινές του μετακινήσεις, προς και από τη δουλειά ή τη σχολή, για ψώνια ή για διασκέδαση.
Σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας της Public Issue ένα ποσοστό 3,1% χρησιμοποιεί καθημερινά το ποδήλατο ως μέσο μεταφοράς, με την πλειοψηφία τους να είναι άνδρες, ιδίως ανύπαντροι και γενικότερα, νέοι ηλικίας 18-24 ετών. Σε επίπεδο περιφερειών η Θεσσαλία έχει το μεγαλύτερο ποσοστό χρήσης του ποδηλάτου με 15% και ακολουθεί η Ανατολική Μακεδονία - Θράκη (8%), στις επίπεδες πόλεις των οποίων, η παράδοση του ποδηλάτου συνεχίζει να επιβιώνει ή και να αναβιώνει.
Παράλληλα, η έρευνα δείχνει πως το ποδήλατο είναι διαδεδομένο μεταξύ των ανέργων, αλλά εξίσου και μεταξύ των εργοδοτών-αυτοαπασχολουμένων. Μετακινούνται με ποδήλατο κυρίως οι πολίτες που ανήκουν στα χαμηλότερα κοινωνικά στρώματα ή δυσκολεύονται οικονομικά, αλλά και εκείνοι που με το διαθέσιμο εισόδημά τους τα καταφέρνουν ή διαθέτουν υψηλότερο μορφωτικό επίπεδο.
Επίσης, φαίνεται πως το ποδήλατο χρησιμοποιείται εξίσου από κατοίκους αστικών (4%) και ημιαστικών περιοχών (4%) της χώρας.
Πηγή: Public Issue.
0 σχόλια:
Αφήστε το σχόλιό σας εδώ...