ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ!!!
Στο παραπάνω μέρος βράχου που προέρχεται από σύστημα σπηλαίων (8 χιλιομέτρων) στην περιοχή Rouffignac της νοτιοδυτικής Γαλλίας, διαπιστώνουμε μία σειρά από ασυνήθιστες επιγραφές γνωστές ως "ραβδώσεις δαχτύλων", οι οποίες παράγονται από ανθρώπους καθώς σέρνουν τα χέρια τους μέσα στα μαλακή λάσπη όπου και σχεδιάζονται οι παραπάνω γραμμές στους τοίχους του σπηλαίου.
Στο παραπάνω μέρος βράχου που προέρχεται από σύστημα σπηλαίων (8 χιλιομέτρων) στην περιοχή Rouffignac της νοτιοδυτικής Γαλλίας, διαπιστώνουμε μία σειρά από ασυνήθιστες επιγραφές γνωστές ως "ραβδώσεις δαχτύλων", οι οποίες παράγονται από ανθρώπους καθώς σέρνουν τα χέρια τους μέσα στα μαλακή λάσπη όπου και σχεδιάζονται οι παραπάνω γραμμές στους τοίχους του σπηλαίου.
Μετρώντας την αναλογία της απόστασης μεταξύ τρων τριών μεσαίων δαχτύλων οι επιστήμονες συμπεραίνουν πως μεταξύ των δημιουργών των καλλιτεχνικών σχεδιασμάτων θα πρέπει να ήταν και παιδιά ηλικίας 2 ή 3 ετών.
Εκτός από την χρονολογία του ευρήματος που εκτιμάται για πριν από 13000 χρόνια, οι ερευνητές εντόπισαν και άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία: επειδή μερικές από τις ραβδώσεις είναι πολύ σταθερές, πράγμα αδύνατο για ένα μικρό παιδί, προτείνεται πως τα παιδιά καθοδηγούνταν από ενήλικες, δηλαδή κάποιος δάσκαλος μάθαινε τα παδιά να ασκούνται καλλιτεχνικά και να δημιουργούν αυτές τις γραμμές. Μάλιστα επειδή οι ζωγραφιές των παιδιών φαίνεται να είναι συγκεντρωμένες σε ένα θάλαμο, οι ερευνητές πιστεύουν πως η αυτή η εσοχή του σπηλαίου μπορεί να ήταν ένα είδος σχολείου τέχνης, ενώ επειδή τα σχέδια είναι ψηλά στους τοίχους θεωρείται πως κάποιος βοήθησε τα παιδιά σηκώνοντάς τα.
Τα αποτελέσματα αυτής της ανάλυσης παρουσιάζονται σε συνέδριο που λαμβάνει χώρα στο Cambridge του Ηνωμένου Βασιλείου.
Εκτός από την χρονολογία του ευρήματος που εκτιμάται για πριν από 13000 χρόνια, οι ερευνητές εντόπισαν και άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία: επειδή μερικές από τις ραβδώσεις είναι πολύ σταθερές, πράγμα αδύνατο για ένα μικρό παιδί, προτείνεται πως τα παιδιά καθοδηγούνταν από ενήλικες, δηλαδή κάποιος δάσκαλος μάθαινε τα παδιά να ασκούνται καλλιτεχνικά και να δημιουργούν αυτές τις γραμμές. Μάλιστα επειδή οι ζωγραφιές των παιδιών φαίνεται να είναι συγκεντρωμένες σε ένα θάλαμο, οι ερευνητές πιστεύουν πως η αυτή η εσοχή του σπηλαίου μπορεί να ήταν ένα είδος σχολείου τέχνης, ενώ επειδή τα σχέδια είναι ψηλά στους τοίχους θεωρείται πως κάποιος βοήθησε τα παιδιά σηκώνοντάς τα.
Τα αποτελέσματα αυτής της ανάλυσης παρουσιάζονται σε συνέδριο που λαμβάνει χώρα στο Cambridge του Ηνωμένου Βασιλείου.
Δείτε το βίντεο εδώ.
ΠΗΓΗ: sciencenews.gr
0 σχόλια:
Αφήστε το σχόλιό σας εδώ...