Headlines News :

Άνθισε η πασχαλιά!!!

Δημοσίευση από Art and City | Τρίτη 17 Απριλίου 2012 7:54 π.μ.

Επιτέλους!!! Άνθισε η πασχαλιά στον κήπο μου!!! Άνοιξε ο καιρός βλέπεις... τα πρώτα φυλλαράκια ξετρύπωσαν δειλά δειλά και μόλις σήμερα το πρωί εμφανίστηκαν τα παχιά, μεγάλα, φουντωτά της λουλούδια!!! Αχχχ... αυτή η μυρωδιά της άνοιξης με μαγεύει... Καμιά φορά, θυμώνω με τις μέλισσες που ακουμπούν τα τρυφερά ανθάκια... Τα ακουμπούν και μονομιάς την επόμενη μέρα τα ανθάκια πεθαίνουν, τόσο λεπτεπίλεπτα, τόσο απόκοσμα...

Εγώ διάλεξα το μοβ, μου πηγαίνει πιο πολύ το πένθιμο... Βέβαια, για τους ενδιαφερόμενους, έχω και σπόρους για κίτρινα λουλουδάκια, για πράσινα, για πορτοκαλί, για μπλε, για κόκκινα, και για γκρι... Απλά επικοινωνήστε μαζί μου... Μόνο μη με τηλεφωνήσετε τώρα και με ξυπνήσετε!!! Όχι τίποτε άλλο, αλλά ποιος περιμένει να ξανανθίσει η πασχαλιά...
Ευχαριστώ!!!

Μοιραστείτε το :

1 σχόλιο:

  1. θέλω σπόρους για μωβ φυσικά, για κιτρινα, πρασινα και πορτοκαλί!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! τα υπολιπα δεν με ενδιαφερουν.... για να έχω και ψιλά, να μην καρφώνομε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Υποστήριξη : About us | Επικοινωνία | Διαφήμιση
Copyright © 2013. ArtandCity.gr - Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.