Headlines News :

Άραγε μ’ ακούει κανείς;

Δημοσίευση από Art and City | Τρίτη 6 Μαρτίου 2012 5:18 μ.μ.


Πολλά συγχαρητήρια στη 18χρονη μαθήτρια, Ελένη Μιχάλη,  από την Ελασσόνα που διακρίθηκε αποσπώντας το Β’ βραβείο του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ποίησης που διοργάνωσε η Εταιρεία Γραμμάτων και Τεχνών «Ιδεόπνοον». Ακολουθεί το ποιήμα με το οποίο συμμετείχε και διακρίθηκε στο διαγωνισμό:


«Άραγε μ’ ακούει κανείς;».

Άραγε μ’ ακούει κανείς;
Τι ήθελα απ’ τη ζωή κανείς δεν θα το μάθει.
Μόνο η ψυχή μου ξέρει τι έχω πάθει.
Άραγε μ’ ακούει κανείς τώρα
ή μένω πάλι μοναχή όπως την κάθε ώρα;
Όμως η μοναξιά μου δεν είναι πραγματική,
γιατί είναι κι ο Καθρέφτης κάπου εκεί.
Αυτός είναι η μοναξιά μου
που κάνει αισθητή τη νεκρή καρδιά μου.
Σαν φανταστικό γυάλινο κλουβί μοιάζει ο Καθρέφτης της ψυχής.
Άραγε μ’ ακούει κανείς;
Ποια μιλιά και ποια πνοή μου,
αυτό το ποίημα αποδεικνύει την ύπαρξή μου.
Πορσελάνινη αυτή η άγνωστη μορφή
που κινείται ανάλαφρα στο γυάλινο κλουβί.
Πορσελάνινα και τα δάκρυα που πέφτουν απ’ τη θλίψη,
όταν η καρδιά μου έχει πια ραγίσει.
Μα πού να οδηγεί αυτή η θλίψη;
Κανείς δεν θα το ανακαλύψει.
Όπως και το τριαντάφυλλο που ετοιμάζεται να μαραθεί,
έτσι νιώθει κι η ψυχή μου πως θα χαθεί.
Άραγε τα δάκρυα θα εξαφανιστούν
ή θα συνεχίσουν να τραγουδούν;
Υπάρχει όμως ένα κενό,
αόρατο, βαθιά μες στο μυαλό.
Πώς εξηγείται όλο αυτό;
Ποιο συναίσθημα να νιώσω τώρα εγώ;
Σαν τον χορό απ’ τις στάλες της βροχής
χτυπάνε κι οι παλμοί της ψυχής.
Άραγε μ’ ακούει κανείς;
Μοιραστείτε το :

0 σχόλια:

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ...

 

Υποστήριξη : About us | Επικοινωνία | Διαφήμιση
Copyright © 2013. ArtandCity.gr - Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.