Headlines News :

Stand up Comedy.

Δημοσίευση από Art and City | Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013 4:40 π.μ.

Λάρισα.

Κυριακή 24 Μαρτίου 2013. 

«Γδαρμένα Γόνατα, στραμπουλισμένα δάκτυλα, ανοικτές μύτες. Παιδικά τραύματα που ξεπερνάς γρήγορα. Αυτά που μένουν και σε σημαδεύουν για πάντα, ή τα λες στον ψυχολόγο σου ή τα κάνεις μια παράσταση.


Ένας νέος μονόλογος stand up comedy, από τον PanagiotisK για πρώτη φορά στην Λάρισα.

Κρατήσεις στο 6942983588.

Βιογραφικό.
«Γεννήθηκα πριν από 33 χρόνια και είμαι 19 χρονών ακόμα γιατί δεν μετράω τις μέρες που δεν μου άρεσαν. Από μικρός κατάλαβα ότι υπάρχει κάτι πάνω μου διαφορετικό από τα άλλα παιδιά. Μετά πήγαμε στον γιατρό και μου έκοψε το τρίτο αυτί. Άλλοι έχουν τρίτο μάτι αλλά εγώ είχα τρίτο αυτί, πράγμα αρκετά εύχρηστο καθώς μπορείς να κρεμάς πράγματα. Από τότε που μου το έκοψαν ακούω μόνο σε stereo αλλά έγινα συνηθισμένος. Επειδή αυτό δεν μου άρεσε ιδιαίτερα αποφάσισα να κάνω ασυνήθιστα πράγματα. Από το 1999 ασχολούμαι με το Stand Up Comedy. Η παράσταση με τίτλο «Παιδικά Τραύματα» είναι η δεύτερη παράσταση μεγάλου μήκους που παρουσιάζω.

Info:
Stand up Comedy.
Κυριακή 24 Μαρτίου 2013.
Πολιτιστικός Σύλλογος Χορίαμβος, Γαληνού 5, Λάρισα.
Μοιραστείτε το :

0 σχόλια:

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ...

 

Υποστήριξη : About us | Επικοινωνία | Διαφήμιση
Copyright © 2013. ArtandCity.gr - Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.