Με επιτυχία ολοκληρώθηκε και φέτος.
Με εισπράξεις 2.325.000€ έκλεισε εφέτος το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου στις 11 Αυγούστου 2012. Ο Θεσμός - το πρόγραμμα του οποίου προσαρμόστηκε αυτή τη φορά στις οικονομικές δυσκολίες της εποχής που διανύουμε - λειτούργησε με την πραγματοποίηση λιγότερων εκδηλώσεων, ενώ οι περισσότερες από τις θεατρικές παραστάσεις (25 συνολικά) ήταν Ελληνικές παραγωγές.
Παρά τη μικρότερη του διάρκεια (συγκριτικά με άλλες χρονιές) το φεστιβάλ κατάφερε να σημειώσει επιτυχία. Όχι μόνο χάρη στις θεατρικές παραστάσεις, αλλά και χάρη στις υπόλοιπες μουσικοχορευτικές εκδηλώσεις, πολλές από τις οποίες σημείωσαν πληρότητα σε ποσοστό 80 με 100%. Αξίζει να αναφερθεί ότι τα εισιτήρια εξαντλήθηκαν στην παράσταση της Εθνικής Λυρικής Σκηνής («Τροβαδούρος»), στην παράσταση του Δημήτρη Παπαϊωάννου («Πρώτη ύλη»), στην θεατρική διασκευή του θιάσου Σαουμπίνε στο έργο «Μις Ζυλί», αλλά και στην «Επιστροφή του Οδυσσέα». Εξίσου μεγάλη πληρότητα σημειώθηκε – μεταξύ άλλων - στις παραστάσεις του Μιχαήλ Μαρμαρινού, τηςΛένας Κιτσοπούλου, αλλά και στη νύχτα «αφιέρωμα» στην επαναλειτουργία του αρχαίου θεάτρου των Δελφών, μετά από τριάντα χρόνια «σιωπής».
Όσοι θεατές δεν είχαν πέρυσι την ευκαιρία, μπόρεσαν εφέτος να δουν σε επανάληψη το ντοκιμαντέρ του Γιώργου Σκευά με τίτλο «Γυμνά χέρια», αφιερωμένο στον Δημήτρη Μητρόπουλο. Τις παραστάσεις του φεστιβάλ παρακολούθησαν επίσης και σημαντικοί προσκεκλημένοι, υπεύθυνοι - διευθυντές εξίσου σπουδαίων καλλιτεχνικών εκδηλώσεων που πραγματοποιούνται στο εξωτερικό, σε πόλεις όπως η Νέα Υόρκη, το Άμστερνταμ, το Βερολίνο και άλλες.
Με εισπράξεις 2.325.000€ έκλεισε εφέτος το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου στις 11 Αυγούστου 2012. Ο Θεσμός - το πρόγραμμα του οποίου προσαρμόστηκε αυτή τη φορά στις οικονομικές δυσκολίες της εποχής που διανύουμε - λειτούργησε με την πραγματοποίηση λιγότερων εκδηλώσεων, ενώ οι περισσότερες από τις θεατρικές παραστάσεις (25 συνολικά) ήταν Ελληνικές παραγωγές.
Παρά τη μικρότερη του διάρκεια (συγκριτικά με άλλες χρονιές) το φεστιβάλ κατάφερε να σημειώσει επιτυχία. Όχι μόνο χάρη στις θεατρικές παραστάσεις, αλλά και χάρη στις υπόλοιπες μουσικοχορευτικές εκδηλώσεις, πολλές από τις οποίες σημείωσαν πληρότητα σε ποσοστό 80 με 100%. Αξίζει να αναφερθεί ότι τα εισιτήρια εξαντλήθηκαν στην παράσταση της Εθνικής Λυρικής Σκηνής («Τροβαδούρος»), στην παράσταση του Δημήτρη Παπαϊωάννου («Πρώτη ύλη»), στην θεατρική διασκευή του θιάσου Σαουμπίνε στο έργο «Μις Ζυλί», αλλά και στην «Επιστροφή του Οδυσσέα». Εξίσου μεγάλη πληρότητα σημειώθηκε – μεταξύ άλλων - στις παραστάσεις του Μιχαήλ Μαρμαρινού, τηςΛένας Κιτσοπούλου, αλλά και στη νύχτα «αφιέρωμα» στην επαναλειτουργία του αρχαίου θεάτρου των Δελφών, μετά από τριάντα χρόνια «σιωπής».
Όσοι θεατές δεν είχαν πέρυσι την ευκαιρία, μπόρεσαν εφέτος να δουν σε επανάληψη το ντοκιμαντέρ του Γιώργου Σκευά με τίτλο «Γυμνά χέρια», αφιερωμένο στον Δημήτρη Μητρόπουλο. Τις παραστάσεις του φεστιβάλ παρακολούθησαν επίσης και σημαντικοί προσκεκλημένοι, υπεύθυνοι - διευθυντές εξίσου σπουδαίων καλλιτεχνικών εκδηλώσεων που πραγματοποιούνται στο εξωτερικό, σε πόλεις όπως η Νέα Υόρκη, το Άμστερνταμ, το Βερολίνο και άλλες.
0 σχόλια:
Αφήστε το σχόλιό σας εδώ...