Headlines News :

O V-SAG μιλά αποκλειστικά στο A&C!!!

Δημοσίευση από Art and City | Τετάρτη 2 Μαΐου 2012 2:23 μ.μ.


"... αν επιχειρήσω να γράψω μουσική για το θυμό που έχω μέσα μου για την σημερινή κατάσταση, θα κάψω ηχεία..."

Από τη Λάρισα, στην Ελλάδα και για όλο τον κόσμο...

Με δισκογραφικές δουλειές αλλά και ως DJ... 

Οι παραγωγές του υποστηρίζονται από κορυφαίους DJs όπως John Digweed, Tiesto, Hernan Cattaneo, Deep Dish, Dave Seaman, James Holden, Roger Sanchez, G.Pal, Gabriel and Dresden, Pole Folder, Sultan, Tone Depth, Markus Schultz, Mr Sam, DJ Tarkan, Ravin, Steve Porter, Lemon8, Perry O' Neil...

V- Sag...

Γιατί για άλλη μια φορά αποδεικνύεται πως η πόλη της Λάρισας, γεννάει ΤΕΧΝΗ, με όποιο μέσο κι αν εκφράζεται αυτή...


A&C: Πότε και πως γεννήθηκε η ιδέα να γίνεις μουσικός παραγωγός;


V-S: Νομίζω ότι κάπου στα 10-11 μου χρόνια όταν πρωτοέπεσα σε ένα πρόγραμμα παραγωγής μουσικής (που τα πατούσαμε όλα μαζί, και έβγαινε κομμάτι) και άρχισα να πειράζω άλλα κομμάτια, να "προσπαθώ" να κάνω ρεμίξ ή να συνθέσω κάτι καινούργιο…


A&C:  Πες μας μια ανάμνηση των παιδικών σου χρόνων που θεωρείς ότι έπαιξε καθοριστικό ρόλο στο να διαλέξεις αυτό τον τομέα…



V-S:  Θυμάμαι πολύ μικρός να έχω ένα διπλό κασετόφωνο και να γράφω από το ράδιο κομμάτια κάνοντας έτσι την δική μου εκπομπή! Παράλληλα μιξάριζα (όσο γινόταν) τα κομμάτια μεταξύ τους και έκανα mashups! 



A&C:  Ποιοι ακολούθησαν και ποιοι βρέθηκαν μπροστά σου σε αυτό το όνειρο;


V-S:  Σίγουρα η οικογένεια και οι φίλοι μου με στήριξαν και θα με στηρίζουν μέχρι το τέλος. Τα πρώτα μου κομμάτια που τα δούλευα υπερβολικά πολύ, τα ακούγαν όλοι οι δικοί μου 100 φορές. Αφού δεν έφαγα ξύλο, καλά είμαστε…


A&C:  Θεωρείς τον εαυτό σου τυχερό, ως ένα βαθμό και έφτασες σε ένα σημείο να κάνεις τη μια επιτυχία μετά την άλλη;



V-S:  Δούλεψα και δουλεύω πάρα πολύ. Η επιτυχία για μένα είναι όταν πηγαίνω στα events μου και έρχονται και μου ζητάνε κομμάτια μου, αντί για άλλα εμπορικά κομμάτια.



A&C:  Οι συνεργασίες με όλα αυτά τα μεγάλα ονόματα πότε και πως προέκυψαν; Πόσο σε βοήθησαν και πόσο σε επηρέασαν στη δημιουργία σου;



V-S:  Όλα αυτά τα χρόνια με τις κυκλοφορίες σε δισκογραφικές στο εξωτερικό, η μουσική μου κυκλοφόρησε από χέρι σε χέρι μεταξύ μεγάλων ονομάτων στο εξωτερικό. Έτσι όπως κάνουμε και εμείς τώρα, πχ "άκου αυτό το κομμάτι θα σου αρέσει", κάπως έτσι λοιπόν έγινε και με εμένα. Πολλοί μεγάλοι παραγωγοί όπως Tiesto, Armin κλπ με 1-2 μικρές παρατηρήσεις στην μουσική μου με βοήθησαν να καταλάβω πως να προσαρμόζομαι καλύτερα στα μουσικά ακούσματα της εποχής.



A&C:  Πως γεννιέται η ιδέα «διασκευής – δημιουργίας» ενός υπάρχοντος κομματιού ή ακόμα και δίσκου; Πότε μπαίνουν οι επιρροές;



V-S:  Σε εμένα λειτουργεί τελείως υποκειμενικά και με βάση του τι με εμπνέει. Για παράδειγμα το "I Totally Miss You" ήταν απλά αγαπημένο μου κομμάτι των παιδικών μου χρόνων. Επιρροή υπάρχει σε κάθε κίνηση. Γίνεται υποσυνείδητα, δεν το καταλαβαίνω, γιατί με τις επιρροές μου μεγάλωσα, δεν τις διδάχτηκα, και δεν υπάρχουν κανόνες. Αν βάλεις κανόνες τότε η μουσική σου θα είναι στεγνή, προβλεπόμενη και δεν το θες καθόλου αυτό. Σκέψου ένα φαγητό με δοσομετρητή πάντα στο μαγείρεμά του, δεν θα έχεις αγωνία ποτέ.



A&C:  Φαντάζομαι ότι ζεις κάπου ανάμεσα σε Αθήνα και Εξωτερικό. Πως αισθάνεσαι όταν παίζεις στην γενέτειρα σου; Βλέπεις διαφορές στο κοινό της Γαλλίας, της Αθήνας και της Λάρισας;



V-S:  Γενικά τα σαββατοκύριακα είμαι on the road. Είναι λίγο δύσκολο και κουραστικό, ειδικά το πακετάρισμα - ξεπακετάρισμα. Λίγο πολύ παντού ο κόσμος είναι ίδιος αρκεί να ξέρεις που να πας να διασκεδάσεις ή να παίξεις μουσική... Αν το μέρος είναι κατάλληλο για σένα, τότε σίγουρα θα είναι τέλεια.



A&C:  Η σημερινή κρίση έχει επηρεάσει καθόλου τη δουλειά σου, τη δημιουργία σου; Ή είναι πηγή δημιουργίας έτσι ώστε ο ακροατής να «ξεδίνει» μέσα από τη μουσική σου;



V-S:  Εννοείται... Και στην ανταπόκριση του κοινού αλλά και οικονομικά... Δυστυχώς. Όχι δημιουργικά δεν με επηρεάζει προσωπικά, αλλά πιστεύω ότι αν προσπαθήσω να γράψω για τον θυμό που έχω μέσα μου για την σημερινή πολιτική, θα κάψω ηχεία...



A&C:  Αν ήταν να κάνεις μια διασκευή, αφιερωμένη στην κατάσταση της χώρας τα τελευταία χρόνια, ποιο τραγούδι θα επέλεγες ως βασικό κομμάτι;



V-S:  Το "Πάμε για τρέλες στις Σεϋχέλλες" ίσως ήταν η καλύτερη επιλογή….



A&C:  Τι καινούριο ετοιμάζεις αυτό το διάστημα;



V-S:  Μόλις τελείωσα με το καινούργιο μου άλμπουμ σε συνεργασία με τον Lee Anduze ο οποίος είναι σε φωνητικά και στίχο. Σύντομα θα κυκλοφορήσει από την Universal σε συνεργασία με την The Sound Of Everything. Είναι πολύ κοντά στο στυλ του "Feather" LP και το δούλευα σχεδόν ενάμιση χρόνο. Ελπίζω να ανταπεξέλθει στις προσδοκίες του κόσμου...


Φωτογραφίες:   Nikolas Tsoukanaras




Bio:
Ο V-Sag (Βασίλης Σαγώνας) γεννήθηκε στις 28 Ιανουαρίου 1983 στην Λάρισα. Τα τελευταία χρόνια έχει μία πολύ έντονη παρουσία στο εξωτερικό και στην Ελλάδα τόσο δισκογραφικά όσο και ως DJ. Οι παραγωγές του υποστηρίζονται από κορυφαίους DJs όπως John Digweed, Tiesto, Hernan Cattaneo, Deep Dish, Dave Seaman, James Holden, Roger Sanchez, G.Pal, Gabriel and Dresden, Pole Folder, Sultan, Tone Depth, Markus Schultz, Mr Sam, DJ Tarkan, Ravin, Steve Porter, Lemon8, Perry O' Neil.
‘Έχει κυκλοφορήσει κομμάτια σε κορυφαία labels του εξωτερικού όπως Armada και Audio Therapy και έχει στο ενεργητικό του ήδη δύο επιτυχημένα album, ενώ συμμετείχε και στο soundtrack της ταινίας Alter Ego, με δύο κομμάτια. Πρόσφατα, το κομμάτι του Feather με την αιθέρια φωνή της Alexandra McKay, γνώρισε μεγάλη ραδιοφωνική επιτυχία αλλά έγινε και ένα από τα club hits του καλοκαιριού.
Αρχικά κυκλοφόρησε στη συλλογή Mass Mellow, και αργότερα στη συλλογή Myconos To Saint-Tropez 2008 του Βασίλη Τσιλιχρήστου και στη συλλογή Island 8. Τώρα ο V-Sag παρουσιάζει το τρίτο album του με τον τίτλο Feather, το οποίο περιλαμβάνει εκτός από το ομώνυμο κομμάτι Feather και άλλα ολοκαίνουργια ραδιοφωνικά κομμάτια με φωνητικά από Alexandra McKay, Baby Queen, και Maria Latsinou, όπως την διασκευή του V-Sag, στο Ι Totally Miss You, των Bad Boys Blue, τεράστια επιτυχία των nineties.
Επίσης στο album περιλαμβάνονται τα τρία κομμάτια του V-Sag που επέλεξε ο Mr Sam για τη νέα του συλλογή Opus Secundo που κυκλοφόρησε από την εταιρία Black Hole Recordings ιδιοκτησίας του DJ Tiesto: Όπως το Looking For You που έγραψε ο V-Sag με τον Χρίστο Στυλιανού, το remix που έκανε ο V-Sag στο γνωστό κομμάτι των Ekos Quartet, Free With You και το remix του V-Sag σε μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της πασίγνωστης Loreena McKennitt, Marrakesh Night Market.


Η Loreena και η εταιρία της, Quinlan Road, εξαιρετικά σπάνια εγκρίνουν remixes στη μουσική τους, οπότε η επίσημη κυκλοφορία αυτού του remix είναι μεγάλη αναγνώριση για τον V-Sag. Επίσης το Feather κυκλοφόρησε με μεγάλη επιτυχία ως digital single στο εξωτερικό με remixes από κορυφαίους παραγωγούς όπως Phatjak, Stel, DJ Tarkan και τον ανερχόμενο Naiad.
Μοιραστείτε το :

3 σχόλια:

 

Υποστήριξη : About us | Επικοινωνία | Διαφήμιση
Copyright © 2013. ArtandCity.gr - Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.