Βερολίνο, Γερμανία.
Ο βερολινέζος καλλιτέχνης Sebastian Bienik αντιγράφει την τεχνοτροπία του Πικάσο και δημιουργεί πίνακες που μιλούν, περπατούν, αισθάνονται...
Τι είναι αυτό κάνει τη ζωντανή τέχνη του τόσο ενδιαφέρουσα; Η ιδέα απλή, το αποτέλεσμα ιδιόρρυθμο: Ένα πρόσωπο (ή και δύο) αλά Πικάσσο, ζωγραφισμένο με προϊόντα make up στο πλαϊνό μέρος του προσώπου του μοντέλου, δημιουργεί το εφέ του πίνακα που περπατάει (καπνίζει, πίνει καφέ, ζει και αναπνέει δίπλα μας) για τη σειρά Doublefaced. Το μεγαλείο του σουρεαλισμού.
Δημιουργεί μια... διπρόσωπη τέχνη.
Ο βερολινέζος καλλιτέχνης Sebastian Bienik αντιγράφει την τεχνοτροπία του Πικάσο και δημιουργεί πίνακες που μιλούν, περπατούν, αισθάνονται...
Τι είναι αυτό κάνει τη ζωντανή τέχνη του τόσο ενδιαφέρουσα; Η ιδέα απλή, το αποτέλεσμα ιδιόρρυθμο: Ένα πρόσωπο (ή και δύο) αλά Πικάσσο, ζωγραφισμένο με προϊόντα make up στο πλαϊνό μέρος του προσώπου του μοντέλου, δημιουργεί το εφέ του πίνακα που περπατάει (καπνίζει, πίνει καφέ, ζει και αναπνέει δίπλα μας) για τη σειρά Doublefaced. Το μεγαλείο του σουρεαλισμού.
0 σχόλια:
Αφήστε το σχόλιό σας εδώ...