Headlines News :

Η Χριστίνα Γκόλια στο A&C.

Δημοσίευση από Art and City | Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013 4:46 π.μ.


"... ο μεγαλύτερος κίνδυνος στις μέρες μας είναι να μας στερήσουν την ψυχική υγεία μας. Αν χάσουμε και το εσωτερικό δυναμικό μας... τότε ξοφλήσαμε πραγματικά..."



Από την πόλη της Ελασσόνας, στην Αθήνα και από εκεί σε διάφορες θεατρικές και μουσικές σκηνές ανά την Ελλάδα, αλλά και κάποια περάσματα από την τηλεόραση.


Η Χριστίνα Γκόλια επιστρέφει και πάλι στη Λάρισα, και αυτή τη φορά μπορούμε να την απολαύσουμε στο "Σταθμός" music bar μεθαύριο, Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου.


Με καταγωγή από την Ελασσόνα, πως ξεκίνησε η πορεία σου στο χώρο του τραγουδιού και του θεάτρου;
Είναι τιμή μου και καμάρι μου η καταγωγή μου από την Ελασσόνα! Αγαπώ τον τόπο που μεγάλωσα. Τα πρώτα ερεθίσματα για τη μύηση μου στην τέχνη, μου τα δώσαν οι γονείς μου, που ήταν εκπαιδευτικοί, αλλά και οι επιρροές από το περιβάλλον των γνωστών και φίλων ήταν σημαντικές. Οι Ελασσονίτες, και γενικά ο νομός Λάρισας έχει στην πλειονότητα του ανθρώπους καλλιεργημένους και ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένους σε θέματα πολιτισμού!
Οι βάσεις υπήρξαν, το υπόλοιπο κομμάτι είχε να κάνει με το δικό μου "όνειρο", που αν δεν έκανα τις προσπάθειες μου να το πραγματοποιήσω θα έμενα "μισή".


Πόσο εύκολη ήταν η μετάβαση από μια επαρχιακή πόλη στην πρωτεύουσα;
Άν θέλεις κάτι με την ψυχή σου, "όλο το σύμπαν συνομωτεί να το πετύχεις"... Τίποτα ποτέ δεν είναι εύκολο, αλλά και τίποτα δεν είναι πραγματικά δύσκολο... από μας εξαρτάται...


Αναπολείς στιγμές της καθημερινότητας της παιδικής σου ηλικίας;
Αυτό που μου λείπει απ τα παιδικά μου χρόνια είναι η αγνότητα και η ξεγνοιασιά... και αυτό το άφημα στην αγκαλιά της μαμάς που σου έδινε την απόλυτη ασφάλεια ότι όλα είναι στη θέση τους...


Στην πορεία της δουλειάς σου πως αντιμετώπισες τους εχθρούς αλλά και τους φίλους που προέκυψαν;
Οι φίλοι ήταν τα ζεστά χέρια που με κράτησαν.
Ήταν οι πολύτιμοι σύμμαχοί μου!!! Τους χρωστάω μεγάλη ευγνωμοσύνη. Αλλά και οι εχθροί μου ήταν τα σκληρά μαθήματα που πήρα για να γίνω καλύτερος και δυνατότερος άνθρωπος!!! Τους ευχαριστώ κι αυτούς...


Θέατρο ή Μουσική και γιατί;
Θέατρο ή μουσική; Πως μπορώ να διαλέξω ανάμεσα στις δύο μεγάλες μου αγάπες... Και οι δυο μορφές τέχνης έχουν έναν κοινό παρονομαστή, την δημιουργία, και μια κοινή συνθήκη την έκφραση,την επικοινωνία με τον κόσμο... Αν είναι να διαλέξω... διαλέγω και τα δυό!!!


Πως αντιμετωπίζεις την κρίση;
Άλλοτε με θυμό και άλλοτε με ελπίδα πως θα αφυπνιστούμε τελικά και όλα θα αλλάξουν προς το καλύτερο. Αυτό που μπορώ να κάνω είναι να κρατάω τη θετική μου ενέργεια ψηλά και να μεταφέρω μέσα απ τη δουλειά μου μηνύματα αγάπης, χαράς και αισιοδοξίας! Ο μεγαλύτερος κίνδυνος στις μέρες μας είναι να μας στερήσουν την ψυχική υγεία μας. Αν χάσουμε και το εσωτερικό δυναμικό μας... τότε ξοφλήσαμε πραγματικά.


Ποιος στίχος θα μπορούσε να εκφράσει τη σημερινή πραγματικότητα;
... "Πως να σωπάσω μέσα μου
την ομορφιά του κόσμου
ο ουρανός δικός μου
κι η θάλασσα στα μέτρα μου"...

Του αείμνηστου Νίκου Ξυλούρη σε μουσική Σταύρου Ξαρχάκου και στίχους Κώστα Κινδύνη. 'Ολο το τραγούδι εκφράζει την ψύχη του Έλληνα που "κάποιοι" προσπαθούν, όχι μόνο σήμερα, αλλά αιώνες τώρα να σκοτώσουν...

«Όνειρα κάνουμε ίδια», μια νέα δουλειά… Θα μας μιλήσεις για το δίσκο αυτό;
...μια δουλειά αφιερωμένη στις φωτεινές μας σκέψεις... Ένα cd single σε στίχους και μουσική του Αργύρη Λούλατζη. Αποτελείται από 5 τραγούδια, 2 ντουέτα με τον Αργύρη, και 3 που τραγουδάω μόνη μου. Σε έντεχνο ύφος με την ενορχηστρωτική ματιά του Θύμιου Παπαδόπουλου. Κυκλοφορεί από την εταιρία "Protasis". Είναι η πρώτη προσωπική μου απόπειρα ν ανοίξω τα φτερά μου στη δισκογραφία... εύχομαι ν αγαπηθεί από τον κόσμο όπως αγαπήθηκε από μας που εργαστήκαμε για αυτή.


Ποιες οι επόμενες εμφανίσεις σου;
Στα άμεσα σχέδια μου είναι η παρουσίαση του cd μου στον πολυχώρο "Ενδορφίνη" στην Αθήνα και στη συνέχεια εμφανίσεις που θα μου δώσουν την ευκαιρία να δείξω το ύφος και το χαρακτήρα της δουλειάς μου.



Η Χριστίνα Γκόλια, γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Ελασσόνα Λάρισας.
Αποφοίτησε από τη δραματική σχολή Βεάκη, ενώ παράλληλα σπούδασε φωνητική.
Η θεατρική της πορεία σηματοδοτείται από πολλές δουλειές, τόσο στο Κλασικό θέατρο, όπως "Άλκηστης" του Ευριπίδη σε σκηνοθεσία Λυδίας Κονιόρδου ,"Γράμμα στον Ορέστη" του Ιάκωβου Καμπανέλη, "Τα σκουπίδια" του Γ. Ξανθούλη σε σκηνοθεσία Γ. Μπέζου (Αθήναιον), αλλά και στο Εναλλακτικό θέατρο - bar theatre.
Σκηνοθέτησε την επιτυχημένη τριετή παράσταση, "Δείξε μου το φίλο σου" του Γ. Κεμερλή, που παρουσιάστηκε τον πρώτο χρόνο στο Architecture και τα δύο επόμενα, στο θέατρο 
"Δ. Ποταμίτης".



Η παρουσία της στην τηλεόραση είναι έντονη, με κυριότερες συμμετοχές:

"Τα παιδιά της Νιόβης" σε σκηνοθεσία Κ. Κουτσομύτη (NET), " Έρωτας με επιδότηση ΟΓΑ" (alpha), "50-50" (mega), "Ελλάς το μεγαλείο σου", "Κωνσταντίνου και Ελένης", "Για μια θέση στον ήλιο" (Ant1) κ.α.


Δισκογραφία
Συμμετοχές στο cd " ΣΕΛΕΝΑ" του Μ. Κακέπη (2009) και στο " Έτσι θα γίνει " της Ε. Λουκάτου (2009). 
Το 2011 κυκλοφόρησε από τη Warner, το digital single "Σ’ ένα ταξίδι για ν’ αντέχω", ένα ντουέτο με τον Αργύρη Λούλατζη, σε στίχους και μουσική του ίδιου.
Το 2012, ετοίμασε την προσωπική της δουλειά, σε στίχους-μουσική του Αργύρη Λούλατζη
και σε ενορχήστρωση του Θύμιου Παπαδόπουλου.
Κυκλοφορεί από την Protasis music, με τίτλο " Όνειρα κάνουμε ίδια".
Μοιραστείτε το :

0 σχόλια:

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ...

 

Υποστήριξη : About us | Επικοινωνία | Διαφήμιση
Copyright © 2013. ArtandCity.gr - Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.