Headlines News :

Ο SemiS PetrakiS στο A&C.

Δημοσίευση από Art and City | Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013 5:36 π.μ.

"Το μικρόφωνο είναι σαν το sex, όταν το κάνεις πρώτη φορά έχει τόση γλύκα που δεν σταματάς ποτέ να το θέλεις. Είναι μία σχέση σεβασμού, αγάπης, έρωτα, χαράς και λύπης. Το μικρόφωνο είναι λατρεία, αρκεί από μικρός να έμαθες, να το χρησιμοποιείς… σωστά."

Τρία, δύο, ένα... είμαστε στον Αέρα!!!


Παρακαλούνται οι επιβάτες να προσδεθούν στις θέσεις τους και να απομακρύνουν από κοντά τους οτιδήποτε τους "χαλάει" την ημέρα!!! 

Πόσο πιο όμορφα να ξεκινήσει η μέρα σου; Πόσο πιο όμορφα να ξεκινήσει μια εποικοδομητική φιλία και συνεργασία με έναν άνθρωπο που αγαπάς κι εκτιμάς τόσο για την προσωπικότητά του, όσο και για τη δουλειά του!!! 

Semis PetrakiS... μέσα από το ραδιόφωνο, μέσα από μια κονσόλα Dj, μέσα από έναν υπολογιστή, μέσα από τάσεις που ο ίδιος υποστηρίζει και διαδίδει, μέσα  από μια φιλοσοφία ζωής, μέσα από έντυπο υλικό.
 

A&C: Πες μια δυο λόγια για σένα… Ξέρουμε πως δε μπορείς να περιαυτολογείς όμως αυτή τη φορά στο επιβάλλουμε!


semis:
Είμαι ο SemiS PetrakiS, γεννήθηκα στον Καναδά, μεγάλωσα στην Αθήνα, έχω ζήσει σε πάρα πολλά όμορφα μέρη της Ελλάδας και εδώ και αρκετά χρόνια ζω μόνιμα στη Θεσσαλία. Μου αρέσει χαριτολογώντας να με ονομάζω πολίτη της Ελλάδας μετά από τόσες αλλαγές διαμονής.



A&C: Πότε και πως ξεκινάει το «ταξίδι» της μουσικής για σένα;


semis:
Νομίζω ότι ξεκινά με την άφιξή μου σε αυτό τον κόσμο. Όπως ξεκινάει για όλους μας μόλις βγαίνουμε από την μήτρα της μάνας μας. Ήχοι που συνοδεύουν το πρώτο σοκ της ζωής και συνθέτουν διαφορετική μουσική για τα αυτιά και το είναι του καθενός. Συνεχίζεται αυτό το «ταξίδι» ως απλή μαθηματική πράξη, ήχος ίσον μουσική και μουσική ίσον ζωή.



A&C: Ασχολήθηκες με κάποιο μουσικό όργανο;


semis:
Όχι δεν έμαθα και έχω την εντύπωση πως αυτό ήταν και από τα μεγαλύτερα μου κόμπλεξ, γι’αυτό βρήκα άλλη δίοδο να «παίζω» μουσική. Αν και κάποτε ξεκίνησα να παρακολουθώ μαθήματα κιθάρας, δεν κατάφερα τελικά να μάθω να παίζω. Πρώτον γιατί, πρέπει να σου εξομολογηθώ, είμαι λίγο τεμπέλης με το διάβασμα και δεύτερον και σημαντικότερον για μένα δεν με ενέπνευσε κανένας δάσκαλος για να συνεχίσω.



A&C: Με ποιες άλλες τέχνες θα μπορούσες να καταπιαστείς;


semis: Έχω ασχοληθεί με πάρα πολλά πράγματα στη ζωή μου που εγώ τα λέω τέχνη. Έχω σκηνοθετήσει σχολικές θεατρικές παραστάσεις, έχω παίξει ρόλους επίσης, έχω κάνει πίνακες με κολλάζ, έχω κάνει προσπάθεια να γράψω κάποια στιγμή, και τα τελευταία χρόνια δουλεύω πάνω σε πίνακες που φτιάχνω με την βοήθεια του υπολογιστή μου. Και με πολλά ακόμη, αλλά δεν θα ήθελα να περιαυτολογήσω γιατί θα γίνω βαρετός και πιθανά πολύ ανιαρός προς τους αναγνώστες. Και μεταξύ μας, κοκκινίζω κιόλας.



A&C: Τι είναι για σένα η τέχνη;


semis:
Η εσωτερική μάχη του εαυτού μας που ψάχνει τον τρόπο να «εκφραστεί».




A&C: Τι είναι για σένα η μουσική;

semis:
Εικόνες.



A&C: Πως προέκυψε το «ταξίδι» με το ραδιόφωνο και πως συνεχίστηκε;


semis: Στην τρυφερή ηλικία των 16 ετών, όταν το χαρτζιλίκι ήταν λίγο και συγχρόνως προσπαθούσαμε να βγάλουμε γυναίκα μέσα από το μικρόφωνο. Απίστευτες εποχές!!! Το μικρόφωνο είναι σαν το sex, όταν το κάνεις πρώτη φορά έχει τόση γλύκα που δεν σταματάς ποτέ να το θέλεις. Είναι μία σχέση σεβασμού, αγάπης, έρωτα, χαράς και λύπης. Το μικρόφωνο είναι λατρεία, αρκεί από μικρός να έμαθες, να το χρησιμοποιείς… σωστά.



A&C: Τι είναι το ραδιόφωνο για σένα;


semis: Ψυχανάλυση.



A&C: Πως θα ήταν η ζωή σου χωρίς αυτό;


semis: Σίγουρα θα ήμουν πιο «πτωχός» και σίγουρα θα ξόδευα όλα μου τα χρήματα στους γιατρούς!!!



A&C: Κάνεις διαφορετικά πράγματα στη BeautifuL DaY. Από συνεντεύξεις και αφιερώματα, μέχρι παρουσιάσεις και unplugged. Μπορείς να μας πεις τι σημαίνει, μουσική ραδιοφωνική επιτυχία, για σένα και τι είναι αυτό που σε κάνει να αγαπάς τόσο το ραδιόφωνο; 


semis: Στη BeautifuL DaY κάνω αυτό που μου ταιριάζει. Παίζω τι μουσική που εγώ πιστεύω ότι είναι ωραία στ αυτιά μου, συνομιλώ με ανθρώπους και «ακούω» το μυαλό τους και βάζω στο studio τη μουσική χωρίς ρετούς, χωρίς όργανα, χωρίς μηχανήματα. Δηλαδή unplugged. Δεν μπορώ να τα βάλω σε σειρά. Αγαπώ κάθε τι που κάνω σε αυτή την εκπομπή. Όσο για το τι σημαίνει μουσική ραδιοφωνική επιτυχία; Δεν γνωρίζω πώς να απαντήσω στη λέξη επιτυχία. Γνωρίζω μόνο τι μου αρέσει, ποιο τραγούδι μου φτιάχνει εικόνες και τι εισπράττω ότι αρέσει στους άλλους . Δεν μετράω την επιτυχία με νούμερα αλλά με συναίσθημα και όπως είπα και παραπάνω, με την δημιουργία εικόνων.
Είμαι τόσο τυχερός που η μουσική μου έδωσε το δικαίωμα να συνομιλήσω στον αέρα με τους Puressence, την Imany, τον Craig Walker, τους Godfathers, τον Sivert Hoyem, τον Θάνο Μικρούτσικο και πολλούς ακόμη που θεωρώ ότι εκτός από το ταλέντο τους έχουν και μία καταπληκτική μουσική παιδεία. Και αυτό θέλω να συνεχιστεί με την ίδια διάθεση και λατρεία.



A&C: Τι καλό μουσικά να περιμένουμε τον καινούριο χρόνο από τον χώρο των δισκογραφικών εταιρειών;


semis: Μία τεράστια πονεμένη ιστορία που ακούει στο όνομα «δισκογραφικές εταιρίες». Στην εκπομπή μου, στον ελεύθερο χρόνο με τους καλεσμένους μου, το συζητάμε , το πιάνουμε από δω, το πιάνουμε από κει και άκρη δεν βγάζουμε. Απλά θα σου πω ότι γίνετε ένα τεράστιο ξεσκαρτάρισμα σε αυτό τον χώρο και να περιμένουμε τα χειρότερα. Ήδη η παγκόσμια δισκογραφική βιομηχανία έχει συρρικνωθεί τόσο που πλέον σε όλο τον κόσμο υπάρχουν 2 με 3… εργοστάσια μουσικής. Γιατί έτσι τα ονομάζω.

Για να το κλείσουμε αυτό το θέμα να σου πω ότι, η απογοήτευση μου είναι μεγάλη με το να βλέπεις τη μουσική κρεμασμένη σε μανταλάκια περιπτέρου.


A&C: Ποιες είναι οι δυσκολίες και ποιες οι ευκολίες του να δουλεύεις σε έναν επαρχιακό ραδιοφωνικό σταθμό;


semis: Λέω πάντα και αυτό είναι το πιστεύω μου ότι, το μειονέκτημα είναι αμέσως και πλεονέκτημα σε αυτή τη ζωή. Αν και έχεις ελευθερίες στους επαρχιακούς σταθμούς, να φτιάξεις ένα concept όπως το έχεις σχεδιάσει και το ονειρεύεσαι, η ίδια σου η ελευθερία σε φέρνει σε δύσκολη θέση καθώς δεν υπάρχουν χρήματα να το αναπτύξεις. Το ίδιο μου έχει συμβεί όμως και σε μεγάλο, μη επαρχιακό ραδιόφωνο. Εκεί υπήρχαν τα χρήματα, αλλά έπρεπε να βγεις έξω από τα πιστεύω σου και να γίνεις ο ίδιος προϊόν.



A&C: Τι σημαίνει για σένα η κρίση;



semis: Να βλέπω περήφανους ανθρώπους που πίστεψαν στους επαγγελματίες αφηγητές παραμυθιών, να μην μπορούν να εξασφαλίσουν το μέλλον των παιδιών τους. Κρίση ακόμη είναι, να έχουμε χάσει τα πιο δημιουργικά μυαλά της χώρας μας, που είναι οι ΝΕΟΙ άνθρωποι και που θα έπρεπε αυτή τη στιγμή που μιλάμε να είναι στην παραγωγική διαδικασία. Κρίση είναι να μην κατανοούμε ακόμη και σήμερα τη λέξη ΣΕΒΑΣΜΟΣ.



A&C: Ποιες λύσεις προτείνεις για την αντιμετώπισή της;


semis: Δεν μπορώ να σου προτείνω λύσεις αλλά μπορώ να σου πω τη σκέψη μου. Να ξυπνήσει από μέσα μας το κύτταρο του Έλληνα που έχει απίστευτη ΠΕΡΗΦΑΝΙΑ και να εμφανιστούν οι ήρωες από τη μεσαία τάξη που τόσο πολύ τους έχουμε ανάγκη πια. Κουραστήκαμε από τους αυτοεξόριστους ήρωες σε αυτή τη χώρα. Θέλουμε κάποιον να μας ξυπνήσει γιατί κατάφεραν και μας αποχαύνωσαν τα τελευταία 40 χρόνια.



A&C: Σε ποια χρονική περίοδο θα μπορούσες να φανταστείς τον εαυτό σου και γιατί;


semis: Το έχω σκεφτεί πάρα πολλές φορές στις δεκαετίες των 50ς και 60ς. Ήταν για μένα οι καλύτερες δεκαετίες της χώρας μας. Εποχές, γεμάτες φως, άνθηση των τεχνών, αλλαγή νοοτροπίας και open minded ανθρώπους. Εκεί οι ισορροπίες κρατούνταν, με το σεβασμό, τις αξίες της οικογένειας και τη χαρά της πραγματικής ζωής. Είναι στιγμές που μετά από δύο με τρεις μπίρες, αρχίζω να αναρωτιέμαι γιατί δεν έχει ανακαλυφθεί η μηχανή του χρόνου για να με πάει εκεί που θα ήθελα να ζήσω.

Το σπίτι μου, οι χώροι μου, κάποια από τα ρούχα μου, το ποδήλατο μου και πολλά ακόμη, είναι από αυτές τις δεκαετίες. Αν δεις άνθρωπο να ψάχνει στα σκουπίδια για «θησαυρούς», εγώ είμαι.


A&C: Το 2013 πως θέλεις να σε βρει; 


semis: Το 2013 θα ήθελα να με βρει σε ένα μικρόφωνο να κάνω εκπομπή ή σε μία κονσόλα να παίζω μουσική για άγνωστους και φίλους. Μελλοντικά να σου πω ότι θα ήθελα το ίδιο με έναν καλύτερο Semi στο σώμα που με φιλοξενεί και να υπάρχουν γύρω μου άνθρωποι που να χαμογελάει το σώμα τους και όχι τα χείλια...


*Ακούμε τον Semi κάθε πρωί στον Kiss Fm Κεντρικής Ελλάδας 100.4 ώρες 11 με 1 για να κάνει την ημέρα μας πιο όμορφη με την εκπομπή "BeautifuL DaY". Εναλλακτικά εδώ, εδώ κι εδώ και τον ακολουθούμε στο Facebook. Επίσης τον βρίσκουμε κάθε Τετάρτη στο LightBar (λόφος Φρουρίου, Λάρισα) με τις μουσικές επιλογές του και για να μην ξεχνιόμαστε Πέμπτη 17 Ιανουαρίου STAGE στις 9μμ. (Ήρας και Φιλίππου, Λάρισα) μουσική επιμέλεια στο πάρτυ του ArtandCity για τον ΠΡΩΤΟ μας χρόνο, αλλά σσσσσσςςςς!!! Τυπικά ακόμα δεν ξέρετε τίποτα...
Μοιραστείτε το :

0 σχόλια:

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ...

 

Υποστήριξη : About us | Επικοινωνία | Διαφήμιση
Copyright © 2013. ArtandCity.gr - Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.