Headlines News :

Ο Μικρός Πρίγκιπας.

Δημοσίευση από Art and City | Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012 7:48 π.μ.

Του Αντουάν Ντε Σαϊντ - Εξυπερύ.

Από την Παιδική Σκηνή του Θεάτρου Όψεις στην Καρδίτσα.

«Πήγαινε να δεις τα τριαντάφυλλα», είπε η αλεπού...
Ο μικρός πρίγκιπας έφυγε να δει ακόμη μια φορά τα τριαντάφυλλα. «Δε μοιάζετε καθόλου με το δικό μου τριαντάφυλλο», είπε... «Είστε όμορφα, αλλά κενά... Αν κάποιος τυχαίος περαστικός έβλεπε το τριαντάφυλλο μου, θα νόμιζε ότι σας μοιάζει. Εκείνο όμως είναι πολύ πιο σημαντικό από όλα σας, γιατί είναι το τριαντάφυλλο που έχω εγώ ποτίσει. Γιατί είναι το λουλούδι που προστάτεψα. Γιατί έχω σκοτώσει τα σκουλήκια του, γιατί είναι το τριαντάφυλλο που έχω ακούσει να παραπονιέται, να καμαρώνει ή να σιωπά. Γιατί είναι το τριαντάφυλλο μου το καλύτερο απ' όλα.
«Βλέπεις μόνο με την καρδιά» είπε η αλεπού...

Κάθε Σάββατο & Κυριακή στις 6μμ.

Ο αφηγητής πέφτει με το αεροπλάνο του -που έχει πάθει βλάβη- στην έρημο. Εκεί συναντά ένα ασυνήθιστο παιδί (το Μικρό Πρίγκιπα), γνωρίζονται και γίνονται φίλοι. Ο αφηγητής μαθαίνει πολλά από τον καινούργιο του φίλο. Ο καινούργιος του φίλος σιγά-σιγά τού διηγείται την επίσκεψή του σε άλλους πλανήτες, όπου υπάρχουν άνθρωποι ματαιόδοξοι αλλά και κάποιοι (ελάχιστοι) περισσότερο "ανθρώπινοι". Δεν ξεχνάει ποτέ και με τίποτα τις ερωτήσεις που έχει υποβάλει, ενώ ο ίδιος, αντίθετα, δεν συνηθίζει ν' απαντάει στις ερωτήσεις των άλλων.

Παίζουν: Βασιλική Μακρή, Ιφιγένεια Γούλια, Κατερίνα Κωνσταντέλλου, Σωτηρία Χρυσικοπούλου και Κατερίνα Τασιοπούλου.

Σκηνοθεσία - Προσαρμογή - Μουσική Επιμέλεια: Βασιλική Μακρή.
Σκηνικά - Κοστούμια: Παύλος Βησσαρίου.
Χορόγραφίες: Αντιγόνη Καραπάνου.
Φωτογραφίες: Κώστας Κορκόντζελος.

Είσοδος: 8€ & 5€ (Άνεργοι - Πολύτεκνοι - Συνταξιούχοι).
Μοιραστείτε το :

0 σχόλια:

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ...

 

Υποστήριξη : About us | Επικοινωνία | Διαφήμιση
Copyright © 2013. ArtandCity.gr - Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.